Top

Leveringsvoorwaarden

Leeftijdsgrens

Als u bij ons een bestelling plaatst en accepteert, dan verklaart u daarmee, dat u voldoet aan de minimale leeftijdsgrens die is ingesteld voor de aankopen van alcoholosiche dranken. In dit geval betreft kan het alcoholische aankopen zijn via de Silersshop en moet u daarvoor een minimale leeftijd hebben van 18 jaar.
 

Prijzen

De prijzen op onze site worden altijd inclusief BTW getoond. Behalve BTW ziet u in het bestelproces ook informatie over het bedrag dat u uiteindelijk dient te betalen. Dat is het totale bedrag van het product c.q. producten die u wilt bestellen plus de verzendkosten.
 

Levering

De distributie van de bestelde producten wordt gedaan door PostNL en Packs. Wij leveren in principe in Nederland, maar de Benelux en Duitsland is ook mogelijk. Verzending van de bestelde producten vindt plaats op het moment dat wij de betaling binnen hebben. De betaling verloopt via iDEAL van uw bank. We versturen uw bestelling per PostNL of Packs. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en afmeting van de bestelling.
 

Levertijd

Levertijd varieert van 2 tot 3 werkdagen (na ontvangst van uw betaling). De levertijd zal bij 99% van de bestellingen gehaald worden maar geldt als indicatie en niet als zogeheten 'fatale termijn'. Dat wil zeggen dat u hier geen rechten aan kunt ontlenen. Mocht een product niet op tijd kunnen worden geleverd dan ontvangt u hiervan een email en indien gewenst kunt u dan alsnog de bestelling annuleren.

Retour
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via marck@silersshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
 

Deellevering

Als uw bestelling bestaat uit 2 of meer producten, kan het voorkomen dat u een zogenoemde 'deellevering' ontvangt. Uw bestelling wordt in twee of meer zendingen verzonden. Dit is bijvoorbeeld het geval als maar 1 van meer producten op voorraad is. De extra verzendkosten zijn voor onze rekening.

Klachten:
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar marck@silersshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

Eigendomsvoorbehoud
De door Silersshop geleverde producten, blijven volledige eigendom van Silersshop tot aan het moment dat corresponderende facturen volledig door de klant zijn voldaan.

Foto's en andere media
Alle media en (product) foto's die door Silersshop zijn gemaakt, blijven eigendom van de fotograaf. Silersshop maakt hierbij gebruik van het auteursrecht. Het is daarom verboden om zonder toestemming foto's en andere media van Silersshop te gebruiken voor eigen commerciële doeleinden.